Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803
Название: Індивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі
Авторы: Талабіра, Т. М.
Брижак, Надія Юріївна
Ключевые слова: процес навчання
початкова школа
умови оптимізації процесу
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Описание: Талабіра Т. М. Індивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі / Т. М. Талабіра, Н. Ю. Брижак // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 жовтня 2017 року / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.392-394
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Individual_approach_as_condition_for_optimization_of_the_elementary_school_teaching_process.pdfІндивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі630.15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.