Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803
Titel: Індивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі
Autoren: Талабіра, Т. М.
Брижак, Надія Юріївна
Stichwörter: процес навчання
початкова школа
умови оптимізації процесу
Erscheinungsdatum: 2017
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Талабіра Т. М. Індивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі / Т. М. Талабіра, Н. Ю. Брижак // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, 26-27 жовтня 2017 року / гол.ред. Т. Д. Щербан. – Мукачево, 2017. – С.392-394
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5803
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Individual_approach_as_condition_for_optimization_of_the_elementary_school_teaching_process.pdfІндивідуальний підхід як умова оптимізації процесу навчання в початковій школі630.15 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.