Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/576
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-12-06T12:49:43Z-
dc.date.available2017-12-06T12:49:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/576-
dc.descriptionІванова, В. В. Формування позитивної мотивації дошкільників до навчання: теоретичний аспект дослідження / В. В. Іванова // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - Київ : Київський національний університет імені Т.Шевченка, 2014. - № 2 (23). - С.82-87.en_US
dc.description.abstractВ статті розглядаються наявні в психології уявлення про розвиток мотивації І дитячому віці; охарактеризовано особливості розвитку мотивів навчання у дітей старшою дошкільного віку.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseries№ 2 (23)-
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.subjectмотивen_US
dc.subjectмотиваційна сфераen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectдошкільникen_US
dc.titleФормування позитивної мотивації дошкільників до навчання: теоретичний аспект дослідженняen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
07.pdfФормування позитивної мотивації дошкільників до навчання: теоретичний аспект дослідження196.35 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!