Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5737
Titel: Стратегічний маркетинг як основа забезпечення конкурентних переваг підприємств
Autoren: Максименко, Діана Вікторівна
Stichwörter: стратегічний маркетинг
конкурентні переваги
підприємства
Erscheinungsdatum: 2020
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Максименко Д. В. Стратегічний маркетинг як основа забезпечення конкурентних переваг підприємств / Д. В. Максименко // Фінансове регулювання зрушень у економіці України: збірник тез доповідей учасників ІV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Мукачево, 24 березня 2020 р. – Мукачево: Вид-во МДУ, 2020. − С.89-90
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5737
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Strategic_marketing_as_a_basis_for_ensuring_the_competitive_advantage_of_enterprises.pdfСтратегічний маркетинг як основа забезпечення конкурентних переваг підприємств727.08 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.