Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5664
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorХаустова, Ксенія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-13T05:52:59Z-
dc.date.available2020-04-13T05:52:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5664-
dc.descriptionХаустова К.М. Бенчмаркінг як інструмент формування стратегічного потенціалу підприємств / К.М. Хаустова // Фінансове регулювання зрушень у економіці України: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Мукачево, 21-22 березня 2017 р. – Мукачево: Мукачівський державний університет. – С. 194-196en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectбемчмаркінгen_US
dc.subjectстратегічний потенціал підприємствen_US
dc.subjectтехнологія бенчмаркінгуen_US
dc.titleБенчмаркінг як інструмент формування стратегічного потенціалу підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Benchmarking_as_a_tool_for_shaping_the_strategic_potential_of_enterprises.pdfБенчмаркінг як інструмент формування стратегічного потенціалу підприємств691.11 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!