Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5664
Назва: Бенчмаркінг як інструмент формування стратегічного потенціалу підприємств
Автори: Хаустова, Ксенія Михайлівна
Ключові слова: бемчмаркінг
стратегічний потенціал підприємств
технологія бенчмаркінгу
Дата публікації: 2017
Видавництво: МДУ
Опис: Хаустова К.М. Бенчмаркінг як інструмент формування стратегічного потенціалу підприємств / К.М. Хаустова // Фінансове регулювання зрушень у економіці України: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Мукачево, 21-22 березня 2017 р. – Мукачево: Мукачівський державний університет. – С. 194-196
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5664
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Benchmarking_as_a_tool_for_shaping_the_strategic_potential_of_enterprises.pdfБенчмаркінг як інструмент формування стратегічного потенціалу підприємств691.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.