Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5664
Название: Бенчмаркінг як інструмент формування стратегічного потенціалу підприємств
Авторы: Хаустова, Ксенія Михайлівна
Ключевые слова: бемчмаркінг
стратегічний потенціал підприємств
технологія бенчмаркінгу
Дата публикации: 2017
Издательство: МДУ
Описание: Хаустова К.М. Бенчмаркінг як інструмент формування стратегічного потенціалу підприємств / К.М. Хаустова // Фінансове регулювання зрушень у економіці України: збірник тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Мукачево, 21-22 березня 2017 р. – Мукачево: Мукачівський державний університет. – С. 194-196
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5664
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Benchmarking_as_a_tool_for_shaping_the_strategic_potential_of_enterprises.pdfБенчмаркінг як інструмент формування стратегічного потенціалу підприємств691.11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.