Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorФекете, Т.А.-
dc.date.accessioned2020-04-05T13:05:27Z-
dc.date.available2020-04-05T13:05:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442-
dc.descriptionБора Н.Ю. Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах / Н.Ю. Бора, Т.А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.302-304en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетингова цінова політикаen_US
dc.subjectдіяльність підприємствen_US
dc.titleРоль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_and_importance_of_marketing_pricing_policy_in_the_process_of_enterprise_activity_in_modern_conditions.pdfРоль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах654.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.