Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442
Titel: Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах
Autoren: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т.А.
Stichwörter: маркетингова цінова політика
діяльність підприємств
Erscheinungsdatum: 2017
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Бора Н.Ю. Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах / Н.Ю. Бора, Т.А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.302-304
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_role_and_importance_of_marketing_pricing_policy_in_the_process_of_enterprise_activity_in_modern_conditions.pdfРоль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах654.73 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.