Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442
Title: Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах
Authors: Бора, Наталія Юріївна
Фекете, Т.А.
Keywords: маркетингова цінова політика
діяльність підприємств
Issue Date: 2017
Publisher: МДУ
Description: Бора Н.Ю. Роль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах / Н.Ю. Бора, Т.А. Фекете // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 23 листопада 2017 року) / гол. ред. М.В. Реслер. – Мукачево, 2017. – С.302-304
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5442
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_role_and_importance_of_marketing_pricing_policy_in_the_process_of_enterprise_activity_in_modern_conditions.pdfРоль та значення маркетингової цінової політики в процесі діяльності підприємств в сучасних умовах654.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.