Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5337
Название: Квінтесенція "управлінського маркетингу" та його значення в діяльності підприємства
Авторы: Зарічна, Олена Володимирівна
Максютова, Олена Володимирівна
Ключевые слова: квінтесенція
управлінський маркетинг
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Описание: Зарічна О. В. Квінтесенція "управлінського маркетингу" та його значення в діяльності підприємства / О. В. Зарічна, О. В. Максютова // Фінансове регулювання зрушень у економіці України : збірник тез доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції ( Мукачево, 18 квітня 2018 р.). – Мукачево, 2018. – С.126-128
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5337
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_quintessence_of_management_marketing_and_its_importance_in_activity_enterprise.pdfКвінтесенція "управлінського маркетингу" та його значення в діяльності підприємства645.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.