Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5337
Назва: Квінтесенція "управлінського маркетингу" та його значення в діяльності підприємства
Автори: Зарічна, Олена Володимирівна
Максютова, Олена Володимирівна
Ключові слова: квінтесенція
управлінський маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Зарічна О. В. Квінтесенція "управлінського маркетингу" та його значення в діяльності підприємства / О. В. Зарічна, О. В. Максютова // Фінансове регулювання зрушень у економіці України : збірник тез доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції ( Мукачево, 18 квітня 2018 р.). – Мукачево, 2018. – С.126-128
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5337
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_quintessence_of_management_marketing_and_its_importance_in_activity_enterprise.pdfКвінтесенція "управлінського маркетингу" та його значення в діяльності підприємства645.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.