Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5335
Назва: Маркетинговий підхід у діяльності сільськогосподарських підприємств
Автори: Дем'ян, Ярослава Юріївна
Росола, Уляна Василівна
Ключові слова: фінансове регулювання
економіка
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Дем'ян Я. Ю. Маркетинговий підхід у діяльності сільськогосподарських підприємств / Я. Ю. Дем'ян, У. В. Росола // Фінансове регулювання зрушень у економіці України : збірник тез доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції ( Мукачево, 18 квітня 2018 р.). – Мукачево, 2018. – С.122-123
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5335
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_approach_in_activity_agricultural_enterprises.pdfМаркетинговий підхід у діяльності сільськогосподарських підприємств640.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.