Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
Title: Психологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня
Authors: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Keywords: емпатія
емпатійне ставлення
модель учня
навчальні взаємини
навчальне спілкування
емпатійні властивості
емпатійні моделі
Issue Date: 2010
Publisher: МДУ
Abstract: У статті розглядаються особливості формування емпатійного уя в л ен н я вчителя щодо учня. Емпатійне ставлення педагога до школяра опосередковане певною концепцією особистості, яка детермінується сукупністю засвоєних ним відповідних наукових уявлень, вікових, соціальних, статевих, професійних та інших стереотипів, аналізом результатів власної практики взаємодії з учнями та іншими людьми тощо. У статті представлені і результати експериментального дослідження психологічних особливостей емпатійного ставлення вчителя до учня, і система вправ розвитку емпатії педагога.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/53
ISSN: 2078-2128
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02_Shcherban.pdfПсихологічні особливості формування у вчителя емпатійного ставлення до учня201.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.