Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5234
Назва: Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики
Автори: Лавренова, Марія Василівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Пеняк, В. С.
Ключові слова: інтеграція
міжпредметні зв’язки
початкова школа
літературне читання
«Я у світі»
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті окреслюється актуальність проблеми інтеграції змісту і форм навчання молодших школярів. Зʼясовано, що першим рівнем інтеграції науковці виокремлюють інтеграційні взаємодії на рівні редукції, які здійснюються у формі міжпредметних зв’язків. Міжпредметна інтеграція спрямована на посилення інформаційного змісту та емоційне збагачення сприймання, мислення і почуттів учнів. Авторами проведено ретроспективний аналіз поняття «міжпредметна інтеграція» і проілюстровано використання міжпредметних зв’язків на уроках «Я у світі» та літературного читання в початковій школі.
Опис: Лавренова М. В. Міжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, В. С. Пеняк // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.2. - С.60-63
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5234
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cross-curricular_connections_in_primary_school_lessons_from_theory_to_practice.pdfМіжпредметні зв'язки на уроках у початковій школі: від теорії до практики735.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.