Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5170
Название: Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії
Авторы: Граб, Мар’яна Василівна
Ключевые слова: професійна підготовка педагогів
національна система освіти
навчальний заклад
Данія
Норвегія
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті проведено аналіз структури освітньої системи Королівств Данії та Норвегії, визначено траєкторію професійної підготовки майбутніх фахівців в межах загальнонаціональної системи освіти та здійснено наукову розвідку інституційної системи професійної освіти усіх рівнів. Узагальнені результати наукового дослідження дали змогу визначити особливості системи професійної освіти педагогів Данії та Норвегії та обгрунтувати екстраполяції досвіду професійної підготовки майбутніх фахівців скандинавських країн у вітчизняну систему професійної освіти.
Описание: Граб М. В. Особливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії / М. В. Граб // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С. 191-194
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5170
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Features_ of_ teacher_ training_ in _Denmark_ and_ Norway.pdfОсобливості професійної підготовки вчителів Данії та Норвегії737.23 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.