Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Молнар, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Лавренова, Марія Василівна | - |
dc.contributor.author | Кампов, Наталія Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-12T19:37:25Z | - |
dc.date.available | 2020-03-12T19:37:25Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148 | - |
dc.description | Молнар Т. І. Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи // Т. І. Молнар, М. В. Лавренова, Н. В. Кампов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.153-155 | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема організації роботи вчителя з обдарованими молодшими школярами. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність поняття «педагогічний супровід обдарованих учнів»; окреслено основні етапи роботи з обдарованими молодшими школярами; акцентовано увагу на ключовій ролі вчителя початкової школи у гармонійному розвитку обдарованої дитини. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | МДУ | en_US |
dc.subject | педагогічний супровід | en_US |
dc.subject | обдарованість | en_US |
dc.subject | обдаровані діти | en_US |
dc.subject | вчитель початкової школи | en_US |
dc.title | Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pedagogical_ support_ of _gifted_ students_ in_ primary _school.pdf | Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи | 727.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.