Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148
Назва: | Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи |
Автори: | Молнар, Тетяна Іванівна Лавренова, Марія Василівна Кампов, Наталія Володимирівна |
Ключові слова: | педагогічний супровід обдарованість обдаровані діти вчитель початкової школи |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | МДУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема організації роботи вчителя з обдарованими молодшими школярами. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність поняття «педагогічний супровід обдарованих учнів»; окреслено основні етапи роботи з обдарованими молодшими школярами; акцентовано увагу на ключовій ролі вчителя початкової школи у гармонійному розвитку обдарованої дитини. |
Опис: | Молнар Т. І. Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи // Т. І. Молнар, М. В. Лавренова, Н. В. Кампов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.153-155 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagogical_ support_ of _gifted_ students_ in_ primary _school.pdf | Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи | 727.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.