Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148
Назва: Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Лавренова, Марія Василівна
Кампов, Наталія Володимирівна
Ключові слова: педагогічний супровід
обдарованість
обдаровані діти
вчитель початкової школи
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема організації роботи вчителя з обдарованими молодшими школярами. На основі аналізу наукової літератури визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність поняття «педагогічний супровід обдарованих учнів»; окреслено основні етапи роботи з обдарованими молодшими школярами; акцентовано увагу на ключовій ролі вчителя початкової школи у гармонійному розвитку обдарованої дитини.
Опис: Молнар Т. І. Педагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи // Т. І. Молнар, М. В. Лавренова, Н. В. Кампов // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. - Мукачево : МДУ, 2019. - Випуск 2(10), Ч.1. - С.153-155
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5148
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogical_ support_ of _gifted_ students_ in_ primary _school.pdfПедагогічний супровід обдарованих учнів в умовах початкової школи727.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.