Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086
Назва: Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: екологічний маркетинг
соціально-етичний маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Гаврилець О. В. Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу / О. В. Гаврилець, І. М. Чучка // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.393-394
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Environmental_marketing_as_a_basis_for_the_implementation_of_the_concept_of_social_and_ethical_marketing.pdfЕкологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу562.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.