Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086
Titel: Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Чучка, Іван Михайлович
Stichwörter: екологічний маркетинг
соціально-етичний маркетинг
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гаврилець О. В. Екологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу / О. В. Гаврилець, І. М. Чучка // Сучасні тенденції розвитку науки і освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мукачево, 17-18 травня 2018 р.) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2018. - С.393-394
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/5086
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Environmental_marketing_as_a_basis_for_the_implementation_of_the_concept_of_social_and_ethical_marketing.pdfЕкологічний маркетинг як основа реалізації концепції соціально-етичного маркетингу562.93 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.