Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4970
Title: Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринку
Authors: Яцканич, Наталія Юріївна
Keywords: маркетингова діяльність
сучасні умови ринку
підприємства
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета даної роботи полягає в теоретичному та методологічному обґрунтуванні маркетингового планування, розробці його основних принципів і етапів удосконалення організації планування маркетингом на підприємстві, а також в застосуванні маркетингового планування на практиці. Сформувавши мету роботи, можна виокремити наступні завдання: 1. Висвітлити теоретичні засади маркетингового планування на підприємстві; 2. розкрити механізм планування маркетингової стратегії підприємства; 3. Дослідження системи маркетингового планування на ТОВ «ЗПК»; 4. Формування маркетингової стратегії на основі SWOT-аналізу ТОВ «ЗПК»; 5. охарактеризувати механізм вдосконалення планування маркетингової діяльності в сучасних умовах.
Description: Яцканич Н. Ю. Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринку: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Н. Ю. Яцканич; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 74 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4970
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Planning_ of_ the_ marketing _activity_ of_ the_ enterprise_ in_ modern_ market _conditions.pdfПланування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринку: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»629.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.