Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967
Назва: Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції
Автори: Кончович, Анастасія Тіберіївна
Ключові слова: лояльність споживачів
підприємства
конкуренція
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є розробка практичних положень і рекомендацій, спрямованих на формування програм підвищення споживчої лояльності. Для досягнення поставленої мети передбачається вирішення наступних завдань: - визначити суть та значення поняття «лояльність споживачів» у маркетингу взаємовідносин; - дослідити класифікацію основних типів лояльності; - розглянути основні підходи до визначення лояльності; - охарактеризувати програми лояльності споживачів до підприємства; - провести аналіз формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер-Каштан»; - запропонувати шляхи покращення та впровадження системи GRM щодо формування та підтримки споживчої лояльності на ТОВ «Інтер- Каштан».
Опис: Кончович А. Т. Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. В. Димченко; наук. кер. Я. В. Голубка - Мукачево: МДУ, 2019. - 120 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4967
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Managing_ consumer_ loyalty_ in_ a_ global_ competition.pdfУправління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренції: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»694.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.