Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4932
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧепа, Мар’ян Йосипович-
dc.date.accessioned2020-02-26T10:10:58Z-
dc.date.available2020-02-26T10:10:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4932-
dc.descriptionЧепа М. Й. Управління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / М. Й Чепа; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с.en_US
dc.description.abstractМетою роботи є вдосконалення науково- методичних засад управління комплексом маркетингових комунікацій промислових підприємств. Відповідно до поставленої мети було визначено такі завдання: систематизувати поняття маркетингових комунікацій та на цій основі запропонувати визначення синтезованих маркетингових комунікацій та маркетингової комунікаційної політики промислового підприємства; дослідити підходи до класифікації інструментів маркетингових комунікацій та розвинути їх за рахунок розширення критеріїв; розробити та обґрунтувати методичний підхід до формування комплексу просування промислового підприємства; розвинути методичний підхід до планування маркетингової комунікаційної діяльності промислових підприємств; сформувати систему оцінювання ефективності комплексу просування та визначення результату діяльності промислового підприємства; сформувати теоретико-методичний підхід до вибору маркетингової комунікаційної стратегії промислового підприємства; удосконалити організаційно-економічний механізм маркетингової комунікаційної діяльності вітчизняних промислових підприємствen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectпросування продукціїen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.titleУправління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємстваen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Management_ of_ a_ complex_ of_ marketing_promotion _of_ products _of_ an_ industrial_ enterprise.pdfУправління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»673.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.