Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4929
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБряник, Андрій Альбертович-
dc.date.accessioned2020-02-26T09:49:01Z-
dc.date.available2020-02-26T09:49:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4929-
dc.descriptionБряник А. А. Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. А. Бряник; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с.en_US
dc.description.abstractМета і завдання дослідження. Метою магістерської роботи є наукове обґрунтування положень щодо розвитку теорії маркетингу партнерських відносин в умовах змін ринкового середовища і поведінки споживачів, концептуальне узагальнення засад етичного маркетингу і розробка методичних рекомендацій щодо застосування їх на практиці в процесі формування взаємодії підприємства зі споживачами.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectетичний маркетингen_US
dc.subjectформування партнерських відносинen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.titleКонцептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачамиen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CONCEPTUAL_ FOUNDATIONS_ OF_ETHICAL _MARKETING_IN.pdfКонцептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»762.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.