Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4929
Title: Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами
Authors: Бряник, Андрій Альбертович
Keywords: етичний маркетинг
формування партнерських відносин
споживачі
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета і завдання дослідження. Метою магістерської роботи є наукове обґрунтування положень щодо розвитку теорії маркетингу партнерських відносин в умовах змін ринкового середовища і поведінки споживачів, концептуальне узагальнення засад етичного маркетингу і розробка методичних рекомендацій щодо застосування їх на практиці в процесі формування взаємодії підприємства зі споживачами.
Description: Бряник А. А. Концептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / А. А. Бряник; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4929
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CONCEPTUAL_ FOUNDATIONS_ OF_ETHICAL _MARKETING_IN.pdfКонцептуальні засади етичного маркетингу у формуванні партнерських відносин зі споживачами: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»762.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.