Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMovchan, K. M.-
dc.contributor.authorМовчан, Катерина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-02-25T13:35:24Z-
dc.date.available2020-02-25T13:35:24Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4912-
dc.descriptionMovchan K. M. Advertising in library marketing / K. M. Movchan // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.213-214en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectреклама в бібліотечному маркетингуen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleAdvertising in library marketingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Advertising_in_library_marketing.pdfAdvertising in library marketing733.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.