Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901
Назва: Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону
Автори: Паулик, Алла Ярославівна
Феєр, Оксана Валеріївна
Ключові слова: маркетинг
регіональна економіка
конкурентоспроможність регіону
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Опис: Паулик А. Я. Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону / А. Я. Паулик, О. В. Феєр // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.214-215
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_marketing_shaping_competitiveness_region's_economy.pdfРоль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону731.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.