Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901
Titel: Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону
Autoren: Паулик, Алла Ярославівна
Феєр, Оксана Валеріївна
Stichwörter: маркетинг
регіональна економіка
конкурентоспроможність регіону
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Паулик А. Я. Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону / А. Я. Паулик, О. В. Феєр // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.214-215
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4901
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_role_marketing_shaping_competitiveness_region's_economy.pdfРоль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіону731.64 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.