Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4883
Titel: Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача
Autoren: Бора, Наталія Юріївна
Шершун, Віолета Віталіївна
Stichwörter: маркетинг
реклама
поведінка споживача
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Бора Н. Ю. Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача / Н. Ю. Бора, В. В. Шершун // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С. 180-183
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4883
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Features_ of_ the_ influence_ of_ advertising_ on _the _psychology_and_ behavior_ of_ the_ consumer.pdfОсобливості впливу реклами на психологію та поведінку споживача740.02 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.