Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4840
Title: Вплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств
Authors: Реслер, Марина Василівна
Keywords: облік
маркетингові комунікації
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Description: Реслер М. В. Вплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств / М. В. Реслер // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VIІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 19 листопада 2019 р.) / гол.ред. М. В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2019. - С.64-65
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4840
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_impact_of_accounting_on_marketing_communications_for_innovative_businesses.pdfВплив обліку на маркетингові комунікації для інноваційно-активних підприємств738.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.