Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-02-19T10:06:48Z-
dc.date.available2020-02-19T10:06:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4808-
dc.descriptionКравченко Т. М. Комунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг» / Т. М. Кравченко; наук. кер. О. В. Гаврилець. - Мукачево: МДУ, 2019. - 72 с.en_US
dc.description.abstractМета дослідження – аналіз теоретичного та практичного досвіду, щодо застосування комунікативного комплексу як інструменту збутової діяльності підприємства. Основні завдання дослідження:  дослідити сутність комунікативного комплексу та його місце у маркетинговій діяльності підприємства;  визначити інструменти комунікативного комплексу у маркетингу та особливості їх застосування;  розглянути тенденції застосування комунікативного комплексу для оптимізації збутової діяльності вітчизняних підприємств;  провести аналіз організаційно-економічної характеристики та збутоваої діяльності ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  виконати аналіз маркетингової діяльності та комунікативного комплексу ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  провести аналіз ефективності застосування комунікативного комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  визначити стратегічні напрямки застосування комунікативного комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття»;  визначити напрямки підвищення ефективності комунікативного комплексу маркетингу на ТОВ «Рітейл Трейд Закарпаття».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectкомунікативний комплексen_US
dc.subjectзбутова діяльність підприємствen_US
dc.subjectстратегічні напрямкиen_US
dc.titleКомунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємстваen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Communication_ complex_ as _a_ tool _for _optimizing_ the_ sales_ activity_ of _the_ enterprise.pdfКомунікаційний комплекс як інструмент оптимізації збутової діяльності підприємства: магістерська дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 075 «Маркетинг»928.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.