Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 33.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Розвиток сільськогосподарської діяльності на маркетингових засадах як умова забезпечення конкурентоспроможності галузіРосола, Ульяна Василівна
2016Вплив інтерактивного маркетингу на підвищення ефективності регіонуГегедош, Крістіан Володимирович; Чучка, Іван Михайлович
2015Взаємозв'язок франчайзингу з маркетингом у системі товоропросуванняГаврилець, Олеся Василівна; Гегедош, Крістіан Володимирович
2015Роль маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційної сфериЛендєл, Олег Дмитрович
2011Теоретичні та прикладні аспекти менеджменту та маркетингу екологічного туризмуЛендєл, Олег Дмитрович
2012Управління розвитком туристично-рекреаційного комплексу на маркетингових засадахЛендєл, Олег Дмитрович
2019Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризиЗвонар, Йолана Петрівна
2019Управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах маркетингуРосола, Уляна Василівна; Ярема, А. В.
2019Маркетингові дослідження в діяльності промислового підприємстваЛендєл, Олег Дмитрович; Ярема, А. В.
2019Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживачаБора, Наталія Юріївна; Шершун, Віолета Віталіївна