Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Аудит маркетингових можливостей та його роль в управлінні підприємством в умовах кризиЗвонар, Йолана Петрівна
2019Управління конкурентоспроможністю підприємств на засадах маркетингуРосола, Уляна Василівна; Ярема, А. В.
2019Маркетингові дослідження в діяльності промислового підприємстваЛендєл, Олег Дмитрович; Ярема, А. В.
2019Особливості впливу реклами на психологію та поведінку споживачаБора, Наталія Юріївна; Шершун, Віолета Віталіївна
2019Сутність маркетингової стратегії підприємства та її місце в загальній стратегії розвитку підприємстваЯрема, А. В.; Максименко, Діана Вікторівна
2019Роль маркетингу у формуванні конкурентоспроможності економіки регіонуПаулик, Алла Ярославівна; Феєр, Оксана Валеріївна
2019Управління персоналом у маркетингових підрозділах фірмиФедорів, О. І.; Максименко, Діана Вікторівна
2019Роль фандрайзингу в системі маркетингу освітньої послугиГаврилець, Олеся Василівна; Дочинець, Наталія Мирославівна
2019Актуальні передумови створення маркетингових шкілРосола, Уляна Василівна; Росола, О. А.
2019Сучасні інструменти рекламної діяльностіГаврилець, Олеся Василівна; Воробок, Андріана Русланівна