Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4793
Название: Теоретико-методичні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності
Авторы: Кормош, М. Є.
Чекан, Оксана Іванівна
Ключевые слова: зв'язне мовлення
діти старшого дошкільного віку
ігрова діяльність
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовані теоретико-методичні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності.Окреслено якості мовлення адекватні вимогам щодо мовлення дітей дошкільного віку. Розглянуто сутність наукових понять.
Описание: Кормош М. Є. Теоретико-методичні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності / М. Є. Кормош, О. І. Чекан // Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. - Мукачево : РВВ МДУ, 2019. - №Випуск 2(4). - С.58-65
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4793
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Theoretical_and_methodological_foundations_development_connected_speech_older_preschool_children_play_activities.pdfТеоретико-методичні засади розвитку зв'язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності838.38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.