Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4731
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднар, Олеся Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-11T12:51:32Z | - |
dc.date.available | 2020-02-11T12:51:32Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4731 | - |
dc.description | Боднар о.м. Формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва / О.М. Боднар // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гог. ред.) ; заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2019. - №2(27), ч. 2. - С.-35-39 | en_US |
dc.description.abstract | У статті окреслюється актуальність проблеми формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя та розкрито зміст представлених у дослідженні педагогічних умов формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Коротко охарактеризовано та виокремлено їх вплив на становлення висококваліфікованих педагогів-музикантів як важливої складової підвищення ефективності процесу підготовки вчителя музичного мистецтва у ЗВО. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша | en_US |
dc.subject | майбутній вчитель музичного мистецтва | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | вокально-педагогічна компетентність | en_US |
dc.title | Формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation_vocal_pedagogical_competence_of_future_music_teacher.pdf | Формування вокально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва | 1.09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.