Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4699| Titel: | Розвиток виконавських навичок учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано |
| Autoren: | Микуланинець, Мар’яна Михайлівна |
| Stichwörter: | гра на фортепіано музична школа виконавські навички піаністів |
| Erscheinungsdatum: | 2019 |
| Herausgeber: | МДУ |
| Zusammenfassung: | Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та узагальнити методиковиконавські особливості розвитку виконавських навичок в учнів-піаністів. Відповідно до мети були сформульовані такі завдання: – проаналізувати стан досліджуваної проблеми у наукові, психологопедагогічній та методичній літературі; – розкрити сутність та структуру поняття «виконавські навички піаніста»; – здійснити діагностику рівня сформованості піаністичних виконавських навичок учнів дитячих музичних шкіл; – виявити специфіку розвитку виконавських навичок учнів-піаністів; – узагальнити методи та прийоми формування виконавських навичок на уроках фортепіано в ДМШ. |
| Beschreibung: | Микуланинець М. М. Розвиток виконавських навичок учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" / М. М. Микуланинець; наук. кер. Л. М. Микуланинець - Мукачево: МДУ, 2019. - 88 с. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4699 |
| Enthalten in den Sammlungen: | Untitled |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Development_ of _performing _skills_ of_ the _students_ of_ children's_ music_ schools_ in_ the_ process_ of_ learning_ to_ play_ the_ piano.pdf | Розвиток виконавських навичок учнів дитячих музичних шкіл у процесі навчання гри на фортепіано: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" | 1.02 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.