Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4697
Titel: Формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів-музикантів у процесі вокальної підготовки
Autoren: Буцко, Тетяна Василівна
Stichwörter: майбутні педагоги-музиканти
вокальна підготовка
Erscheinungsdatum: 2019
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: Мета дослідження – теоретично обгрунтувати та експериментально перевірити ефективність запропонованих педагогічних умов та процесу формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів-музикантів. У відповідності до поставленої мети були визначені завдання дослідження: - вивчити та проаналізувати стан проблеми в теоретичних розробках з питання формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів – музикантів; - розкрити сутність поняття «художньо-естетичний смак», виявити його структурні компоненти; - визначити педагогічні умови формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів – музикантів; - визначити критерії та рівні сформованості художньо-естетичних смаків студентів; - розробити та експериментально перевірити ефективність запропонованої етапності процесу формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів – музикантів.
Beschreibung: Буцко Т. В. Формування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів-музикантів у процесі вокальної підготовки: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" / Т. В. Буцко; наук. кер. А. А. Лендєл-Сяркевич - Мукачево: МДУ, 2019. - 105 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4697
Enthalten in den Sammlungen:Untitled

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Formation _of_ artistic_ and _aesthetic_ tastes_ of_ future_ music_ teachers_ in_ the_ process _of _vocal _preparation.pdfФормування художньо-естетичних смаків майбутніх педагогів-музикантів у процесі вокальної підготовки: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво"819.52 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.