Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4691
Title: Вивчення та інтерпретація вокальних творів епохи Бароко у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта
Authors: Ференцик, Олександр Михайлович
Keywords: вокальні твори
епоха Бароко
педагог-музикант
Issue Date: 2019
Publisher: МДУ
Abstract: Мета дослідження полягає в обґрунтуванні методичних засад вивчення та інтерпретації вокальних творів бароко у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта. Відповідно до мети визначено завдання дослідження. 1. На основі аналізу філософських та мистецтвознавчих джерел розкрити концептуальні ідеї світоконцепції Бароко. 2. Проаналізувати трактати присвячені вивченню вокальної естетики епохи Бароко. 3. Висвітлити специфіку вокально-педагогічної діяльності музиканта. 4. Охарактеризувати традиції інтерпретації вокальної музики епохи Бароко. 5. Визначити особливості вивчення вокальних творів Бароко в сучасній музичній педагогіці. 6. Узагальнити методи, прийоми вивчення та інтерпретації вокальних творів епохи Бароко майбутнх педагогів-музикантів у процесі їх фахової підготовки.
Description: Ференцик О. М. Вивчення та інтерпретація вокальних творів епохи Бароко у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво" / О. М. Ференцик; наук. кер. Л. М. Микуланинець - Мукачево: МДУ, 2019. - 87 с.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4691
Appears in Collections:Untitled

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Study_ and_ interpretation_ of __vocal_ works _of _the_ Baroque_ era_ in _the_ process_ of_ professional _training _of_ the _futur_ music_ teacher.pdfВивчення та інтерпретація вокальних творів епохи Бароко у процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта: дипломна робота ОС «Магістр» напр. підгот. спеціальності 025 "Музичне мистецтво"984.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.