Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorКравченко, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorМартин, Наталя Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-01-28T09:16:59Z-
dc.date.available2020-01-28T09:16:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639-
dc.descriptionБарчі Б. В. Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови / Б. В. Барчі, Т. М. Кравченко, Н. В. Мартин // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 2(27), Ч.1. - С. 71-74en_US
dc.description.abstractУ статті аналізуються психологічні особливості навчання граматичного матеріалу студентами під час вивчення дисципліни «Практична граматика». Визначаються також особливості психічної діяльності студентів, розвитку їхніх когнітивних процесів. Охарактеризовано систему завдань і вправ, при виконанні яких має місце напружена аналітична діяльність.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherРВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстоховіen_US
dc.subjectграматичний матеріалen_US
dc.subjectкомунікаціяen_US
dc.subjectграматичний навикen_US
dc.subjectсинтагмаen_US
dc.titleПсихологічні аспекти навчання граматики англійської мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PSYCHOLOGICAL_ ASPECTS_ OF_ ENGLISH_ GRAMMAR_ LEARNING.pdfПсихологічні аспекти навчання граматики англійської мови895.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.