Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639
Название: Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови
Авторы: Барчі, Беата Василівна
Кравченко, Тетяна Миколаївна
Мартин, Наталя Володимирівна
Ключевые слова: граматичний матеріал
комунікація
граматичний навик
синтагма
Дата публикации: 2019
Издательство: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові
Краткий осмотр (реферат): У статті аналізуються психологічні особливості навчання граматичного матеріалу студентами під час вивчення дисципліни «Практична граматика». Визначаються також особливості психічної діяльності студентів, розвитку їхніх когнітивних процесів. Охарактеризовано систему завдань і вправ, при виконанні яких має місце напружена аналітична діяльність.
Описание: Барчі Б. В. Психологічні аспекти навчання граматики англійської мови / Б. В. Барчі, Т. М. Кравченко, Н. В. Мартин // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА» / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.); заст. гол. ред.: Jerzy Piwowarski; В.В. Гоблик. – Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Гуманістично-природничий університет ім. Яна Длугоша в місті Ченстохові, 2019. – Вип. 2(27), Ч.1. - С. 71-74
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4639
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PSYCHOLOGICAL_ ASPECTS_ OF_ ENGLISH_ GRAMMAR_ LEARNING.pdfПсихологічні аспекти навчання граматики англійської мови895.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.