Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 21.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Оцінка інвестиційного потенціалу підприємства та розробка шляхів його підвищенняМикитаниєць, Андріана Михайлівна
2019Удосконалення системи управління використанням виробничих ресурсів на підприємствіБалабан, Сергій Сергійович
2019Удосконалення товарної політики підприємства в контексті маркетингуКручак, Людмила Володимирівна
2019Управління комплексом маркетингового просування продукції промислового підприємстваЧепа, Мар’ян Йосипович
2019Планування маркетингової діяльності підприємства в сучасних умовах ринкуЯцканич, Наталія Юріївна
2019Розвиток клієнтоорієнтованості підприємства на засадах маркетингуКачур, Павло Олександрович
2019Розробка маркетингової стратегії підприємстваЛендєл, Олег Дмитрович
2019Управління лояльністю споживачів в умовах глобальної конкуренціїКончович, Анастасія Тіберіївна
2019Впровадження маркетингових інновацій при виході підприємства на зовнішні ринкиДимчинко, Анастасія Тимофіївна
2019Обліково-аналітичне забезпечення управління сталим розвитком підприємств торгівліТурок, Мар’яна Михайлівна