Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/451Langanzeige der Metadaten
| DC Element | Wert | Sprache |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Горват, Маріанна Василівна | - |
| dc.date.accessioned | 2017-11-21T08:43:51Z | - |
| dc.date.available | 2017-11-21T08:43:51Z | - |
| dc.date.issued | 2013 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/451 | - |
| dc.description | Горват, М. В. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з виховання толерантності у молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування / М. В. Горват // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія "Педагогіка" : Збірник статей. - Мелітополь, 2013. - №2(11). - С.219-224 | en_US |
| dc.description.abstract | У статті подаються результати експериментальної роботи з проблеми виховання толерантності в молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування. Автор доводить важливість правильного добору інтерактивних методів і методологічних підходів до процесу виховання. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.relation.ispartofseries | ;№2(11 | - |
| dc.subject | методологічні підходи виховання толерантності | en_US |
| dc.subject | етапи експериментального дослідження | en_US |
| dc.subject | інтерактивні методи навчання | en_US |
| dc.title | Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з виховання толерантності у молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті | |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 002.pdf | Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з виховання толерантності у молодших школярів у процесі інтерактивного педагогічного спілкування | 439.32 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.