Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427
Название: Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну
Авторы: Матіко, Марія
Алмаші, Світлана Іванівна
Ключевые слова: психологічний аналіз труднощів школярів
Дата публикации: 25-апр-2017
Краткий осмотр (реферат): В початковий період навчання у дітей закладається фундамент системи знань, які поповнюються в подальші роки. В цей же час формуються розумові та практичні операції, дії і навички, без яких неможливі подальші навчання та практична діяльність. Відсутність цього фундаменту приводить до надмірних труднощів в оволодінні програмою середніх класів. У результаті такі діти нерідко випадають з процесу навчання. У житті дітей, «тепер вже підлітків, настає, так би мовити, період третього дорослішання, якщо вважати, що перший період пройшов в дошкільному дитинстві, а другий - у початкових класах». Перехід до основної школи є не менш важливим і переломним періодом у житті учнів, ніж їх надходження в I клас.
Описание: Матіко, М. Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну / М. Матіко, С. Алмаші // Психологія національної безпеки : збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю (25 квітня 2017 року). - Львів : "СПОЛОМ", 2017. - С.108-112
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Матіко Марія, Алмаші Світлана. Психоло-split-merge.pdfПсихологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.