Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427
Titel: Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну
Autoren: Матіко, Марія
Алмаші, Світлана Іванівна
Stichwörter: психологічний аналіз труднощів школярів
Erscheinungsdatum: 25-Apr-2017
Zusammenfassung: В початковий період навчання у дітей закладається фундамент системи знань, які поповнюються в подальші роки. В цей же час формуються розумові та практичні операції, дії і навички, без яких неможливі подальші навчання та практична діяльність. Відсутність цього фундаменту приводить до надмірних труднощів в оволодінні програмою середніх класів. У результаті такі діти нерідко випадають з процесу навчання. У житті дітей, «тепер вже підлітків, настає, так би мовити, період третього дорослішання, якщо вважати, що перший період пройшов в дошкільному дитинстві, а другий - у початкових класах». Перехід до основної школи є не менш важливим і переломним періодом у житті учнів, ніж їх надходження в I клас.
Beschreibung: Матіко, М. Психологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну / М. Матіко, С. Алмаші // Психологія національної безпеки : збірник тез науково-практичної конференції з міжнародною участю (25 квітня 2017 року). - Львів : "СПОЛОМ", 2017. - С.108-112
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/427
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Матіко Марія, Алмаші Світлана. Психоло-split-merge.pdfПсихологічний аналіз труднощів у діяльності і спілкуванні школярів при переході з початкової школи в основну1 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.