Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/425
Назва: До проблеми психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності
Автори: Алмаші, Світлана Іванівна
Ключові слова: психологічна готовність педагогів
інноваційна діяльність
Дата публікації: 17-тра-2017
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження зумовлена тим, що сучасна система освіти передбачає принципово нові підходи до підготовки майбутніх фахівців, особливо вчителів. Завдяки осягненню образу майбутньої професійної діяльності у майбутніх фахівців актуалізується усвідомлення особистісного досвіду, формуються власні цілі, здійснюється вибір стратегій професійного саморозвитку. Особливу роль у взаємодії особистості і її діяльності у студентському віці відіграє ідентифікація, у процесі якої розвивається важлива для майбутнього педагога якість діяльності – готовність до педагогічної діяльності. Саме це дозволить майбутньому спеціалісту ввійти у професійну діяльність з оптимальними вміннями до самовдосконалення, сприятиме оптимальній професійній адаптації.
Опис: Алмаші, С. І. До проблеми психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності / С. І. Алмаші // Психолого-педагогічні особливості розвитку особистості в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції (17-18 травня 2017 р.) / Гол. редкол. Т.Д.Щербан. - Мукачево : РВВ МДУ, 2017. - С.93-95
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/425
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Алмаші С.І.ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГІВ ДОУ-split-merge.pdfДо проблеми психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності699.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.