Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4014
Назва: Комплекс соціально-комунікаційних технологій промоції туристичного продукту
Автори: Мовчан, М. Ю.
Кампов, Надія Семенівна
Ключові слова: туристичний бренд
соціально-комунікаційні технології
територіальний брендинг
промоція
промо-одяг
промо-сайт
промо-ролики
промо-продукція
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Мовчан М. Ю. Комплекс соціально-комунікаційних технологій промоції туристичного продукту / М. Ю. Мовчан, Н. С. Кампов // Міжнародний та національний досвід суспільно-географічного розвитку туристичної галузі в умовах євроінтеграції : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції (м. Мукачево, 17 жовтня 2018 року) / гол. ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : РВВ МДУ, 2018. - С. 87-91
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4014
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Complex_social_and_communication_technologies_promotion_tourist_product.pdfКомплекс соціально-комунікаційних технологій промоції туристичного продукту851.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.