Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГабовда, Анжеліка Міланівна-
dc.contributor.authorБоднар, Й. В.-
dc.date.accessioned2019-10-25T11:55:31Z-
dc.date.available2019-10-25T11:55:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930-
dc.descriptionГабовда А. М. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади / А. М. Габовда, Й. В. Боднар // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 240-243en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectмаркетинговий менеджментen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.titleМаркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засадиen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketing_Management_at_Enterprise_Theoretical_Foundations.pdfМаркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади913.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.