Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930
Название: Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади
Авторы: Габовда, Анжеліка Міланівна
Боднар, Й. В.
Ключевые слова: маркетинговий менеджмент
підприємство
маркетингова діяльність
Дата публикации: 2018
Издательство: МДУ
Описание: Габовда А. М. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади / А. М. Габовда, Й. В. Боднар // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 240-243
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketing_Management_at_Enterprise_Theoretical_Foundations.pdfМаркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади913.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.