Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930
Titel: Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади
Autoren: Габовда, Анжеліка Міланівна
Боднар, Й. В.
Stichwörter: маркетинговий менеджмент
підприємство
маркетингова діяльність
Erscheinungsdatum: 2018
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Габовда А. М. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади / А. М. Габовда, Й. В. Боднар // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 240-243
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_Management_at_Enterprise_Theoretical_Foundations.pdfМаркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади913.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.