Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930
Назва: Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади
Автори: Габовда, Анжеліка Міланівна
Боднар, Й. В.
Ключові слова: маркетинговий менеджмент
підприємство
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2018
Видавництво: МДУ
Опис: Габовда А. М. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади / А. М. Габовда, Й. В. Боднар // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( 22 листопада 2018 року) / гол. ред. М.В. Реслер. - Мукачево : МДУ, 2018. - С. 240-243
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3930
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_Management_at_Enterprise_Theoretical_Foundations.pdfМаркетинговий менеджмент на підприємстві: теоретичні засади913.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.